Polimi New

رشته های جدید دانشگاه پلی تکنیک میلان برای سال تحصیلی جدید

مهندسی کشاورزی

این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و به زبان انگلیسی در دانشکده مهندسی صنایع و اطلاعات ارائه می گردد . افرادی می توانند در این رشته مشغول به تحصیل شوند که مدرک کارشناسی خود را در یکی از رشته‌ های مهندسی یا علوم و فنون جنگل داری و علوم تکنولوژی دریافت کرده‌ باشند .

هدف این رشته بهبود بازده محصولات می باشد. در این دوره، طراحی سیستم‌ های حرفه‌ ای توسط اساتید مجرب به دانشجویان ارائه می گردد و در نهایت می توانند به مدیریت بهتر مزارع کمک کنند.

جالب است بدانید که گرایش های این رشته براساس مدرک کارشناسی شما متفاوت خواهد بود !

✔️گرایش های اصلی این رشته برای افرادی که کارشناسی مهندسی دارند:

1️⃣ مبانی اتوماسیون
2️⃣ علوم کامپیوتر

✔️گرایش های اصلی این رشته برای افرادی که کارشناسی کشاورزی و جنگلداری دارند:

1️⃣ فیزیولوژی گیاهی
2️⃣ میکروبیولوژی گیاهی-غذایی

✔️گرایش مشترک:

1️⃣ تکنولوژی صنعتی

توضیحاتی در مورد آینده شغلی و درآمد در این رشته :

دانشجویان فارغ التحصیل این رشته می‌ توانند در شرکت های مهندسی کشاورزی و همچنین در صنعت محصولات کشاورزی مشغول به کار شوند.

 

مهندسی صدا و موسیقی

این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و به زبان انگلیسی در دانشکده مهندسی صنایع و اطلاعات ارائه می گردد . افرادی می توانند در این رشته مشغول به تحصیل شوند که در کارشناسی خود رشته های مرتبط را گذرانده‌اند و اولویت با دانشجویان علوم و مهندسی کامپیوتر و تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات می باشد.

شما در این دوره تحت نظر اساتید مجرب،صداسازی، موسیقی و آوا را یاد می گیرید.

بنابراین شما به عنوان دانشجو باید در زمینه‌های علوم کامپیوتر، آنالیز و مدل سازی عددی، مخابرات، آکوستیک محاسباتی، الکتروآکوستیک و زمینه های مرتبط، اطلاعات و مطالعه داشته باشید.

این مطلب رو هم حتما بخونید!  کار در ایتالیا

✔️گرایش های اصلی این رشته :

1️⃣ مهندسی آکوستیک/آوا
2️⃣ مهندسی موسیقی

 

☑️ توضیحاتی در مورد آینده شغلی و درآمد در این رشته :
از آنجایی که فارغ‌التحصیلان این رشته در علم کامپیوتر و صداسازی تجربه‌ی خوبی کسب می کنند و دانش خوبی دارند؛ می توانند به راحتی کار پیدا کنند. به خصوص که این رشته در سطح بین الملل از بازار کار خوبی برخوردار می باشد؛ بنابراین گزینه‌های روی میز برای این دانشجویان کم نیست.

 

مهندسی محاسبات

این رشته در مقطع کارشناسی ارشد، به زبان انگلیسی و در دانشکده مهندسی صنایع و ارتباطات ارائه می شود .

افرادی که مدرک کارشناسی آنها در رشته‌های مهندسی صنایع، علوم کامپیوتر، مهندسی عمران و محیط زیست، مهندسی سیستم های محاسباتی بوده می توانند برای این رشته در مقطع ارشد اقدام نمایند.

دانشجویان در این دوره، سریع‌تر آنالیز کردن داده ها در حجم زیاد را فرا گرفته و در زمینه ‌های محاسباتی به ویژه محاسبات کوانتومی اطلاعات کسب می کنند.

✔️شرایط شغلی و درآمد در این رشته :
فارغ‌التحصیلان این رشته می توانند در شرکت هایی مشغول به کار شوند که در حوزه‌ی تکنولوژی و مسائل محاسباتی پیچیده فعالیت دارند.

 

 

🔴 موسسه ما می تواند در این مسیر شما را همراهی کند👇🏻

🇮🇷☎️ ۰۲۱-۲۲۷۷۲۷۴۷

🇮🇷☎️ ۰۲۱-۲۲۷۷۲۷۴۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *