Karyabi Banner

کار در ایتالیا

اگر شما هم به دنبال یافتن کار در ایتالیا هستید ، باید حتما شاخص‌هایی مانند وضعیت اقتصادی و نرخ بیکاری در ایتالیا را مورد بررسی قرار دهید . درست است که ایتالیا هشتمین اقتصاد بزرگ جهان را در اختیار دارد ، اما با توجه به بحران مالی و مشکلات زیادی که دارد ، در حال حاضر یکی از بالاترین سطوح بدهی عمومی در اروپا را دارد.

از ژانویه 2020 نرخ بیکاری 9.8 درصد از کل جمعیت و 29.3 درصد از جوانان بیکار هستند که به این معنی است که رقابت برای پیدا کردن کار در ایتالیا شدید است.

شغل‌های مناسب در ایتالیا

ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است و بناهای طبیعی بسیاری دارد . بخش گردشگری یکی از مهمترین مشاغل در این کشور است. همچنین تدریس یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد ، به ویژه اگر شما انگلیسی بلد باشید . با این حال ، رقابت سنگینی بین مهاجران برای یافتن کار وجود دارد . برخی از شغل‌ها که تقاضای زیادی برای آن وجود ندارد می‌تواند گزینه مناسبی برای شروع و راه اندازی یک کسب و کار باشد .
در زمینه های مختلفی از جمله صنعت تغذیه , تکنولوژی , صنعت مکانیک و صنعت نساجی و مواد شیمیایی ، طبق بررسی و تحقیقات صورت گرفته ، کمبود نیرو احساس می‌شود . پس روی این موارد هم می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد

حقوق و دستمزد در ایتالیا

یکی از نگرانی های اصلی متقاضیان برای مهاجرت ، میزان دستمزد و میزان هزینه در کشور مقصد است. افراد شاغل در ایتالیا معمولا حدود 3650 دلار در ماه دریافت می کنند. حداقل دستمزد 920 یورو و حداکثر دستمزد 16,300 یورو است. البته میزان حقوق و دستمزد در مشاغل مختلف متفاوت است

این مطلب رو هم حتما بخونید!  مدرک زبان

 

آشنایی با سایت Career Service دانشگاه پلی تکنیک میلان

این سایت مختص دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پلی تکنیک میلان بوده و برای یافتن دوره های کارآموزی و فرصت های شغلی مناسب است .

برای فهمیدن اینکه چگونه می‌توان در ایتالیا کار پیدا کرد ، حتما ویدئو زیر را کامل مشاهده بفرمایید